5 Oct 2016

w a n d e r



Eilen se tapahtui vihdoin, en edelleenkään ole uskovinani tätä.
Varasin matkan vain yhdelle ihmiselle, itselleni.



Ensi viikonloppuna alkaa syysloma ja lähden heti lauantaina viikoksi Irlantiin mukanani vain n. 8kg käsimatkatavarat. Olen samaa aikaa hieman shokissa ja hyvin, hyvin onnellinen. Tätä olen tarvinnutkin.
Minulla on ollut eron jälkeen joku suuren suuri kaipuu päästä lähtemään muualle yksin ja nyt odotan innolla, että mitä tapahtuu.


Matka-ajatuksia lisää myöhemmin, kun olen hieman tätä oloa tasoittanut. :--)

4 comments :

  1. Loistojuttu! Yksin matkustaessa oppii niiin paljon itsestään - ja elämästä, ja kaikesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niimpä, oppii samalla itsenäiseen olemiseen enemmän, kun joutuu pärjäämään vieraassa ympäristössä. Ja ihanaa päästä hengittämään Irlannin ilmastoa.

      Delete
  2. En malta odottaa tulevia matkapostauksia tästä! Irlanti on yksi niistä maista, joissa joskus haluaisin kovasti käydä. Toivottavasti reissustasi tulee mukava :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo, Irlanti on mullakin semmonen jonne olen haaveillut. Sinne kyllä varmana palaan uusiksikin pian. Lupasin lähteä kaverin kanssa sinne, koska oltiin suunniteltu sitä vuosia sitten, otin nyt ilkeän varaslähdön :--)

      Delete

Back to Top