9 Nov 2016

finally home sweet home


Tässä nyt vähän kuvaa kunnolla mun uudesta kämpästä, tai ainakin pieni, mutta tärkeä osa sitä. On tärkeää, että koti tuntuu kodilta. Aiemmassa kodissa ei ollut yhtäkään huonekalua, joka olisi ollut minun tai meidän. Nyt olen rakentanut kodin tunteen tyhjästä, eikä se ole ihminen, joka sen olon tekee, vaan minä itse ja se, miten itse visioin kodin.
Toisaalta en sano, että se haittaisi, että koti on se, minkä joku tekee sen itselle. Mutta sen ei pitäisi olla vain ulkopuolinen tekijä. Siinä pitäisi olla osa itseäkin. Okei, tää ei varmana kuullosta yhtään siltä, miltä pitäisi ja kuullostan varmaan ihan pössyissä olevalta, mutta olen niin onnellinen siitä, että vihdoin saan rakentaa oman pesäni, joka tuntuu kodilta.

Ja on myös tavallaan helpottavaa, että työssäoppiminen loppuu. Työnä lastentarhassa on mitä ihaninta, mutta osana koulua, se on niin stressaavaa. Onneksi työkaverit ja lapset ovat olleet ihania minulle. Tulen kaipaamaan kaikkia.

7 comments :

  1. Niin ihanan kodikkaan näköistä sinulla siellä jo nyt! Tuo matto on tosi kiva :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Joo, matto oli kyllä yllättävä löytö. Niin monesti koittanut metsästää just tollasta mattoa ja nyt sit löyty, vieläpä aika halvallakin.

      Delete
  2. Näyttää ihanalta ja just niiiin sun kämpältä! :)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :--)) kova on yritys siihen ainakin. Oon kyl itsekin tosi tyytyväinen, et miten paljon oon saanut sitä omaa näköä tähän, jota oon monesti koittanut hakea kotiini mut koskaan saavuttanut kunnolla.

      Delete
  3. Ihanan kotoisa ja söpö tunnelma! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos <3 koti jo hyvällä alulla ja odotan kovasti, että saan tänne lisää juttuja vielä esim. ihan kunnon lampun, vaikka kynttilävalo ja sisustusvalot on kanssa ihan tunnelmallisia :--)

      Delete
  4. Ihana koti <3 Tuo matto on aivan täydellinen!

    ReplyDelete

Back to Top